Avtentičnost in iskrenost prenovljene Nature Femine
Obleka ne naredi človeka, izdelkom pa omogoči povedati zgodbo
Embalaža izdelkov že dolgo nima več ene same funkcije – zaščititi vsebino oz. izdelek med skladiščenjem in transportom. V sodobnem poslovnem svetu dobro vemo, da je embalaža eden bolj pomembnih elementov v procesu prodaje. Strokovnjaki pravijo, da je odgovorna kar za tretjino nakupnih odločitev. Oziroma povedano drugače: vsak tretji kupec določen izdelek izbere zato, ker ga je prepričala, očarala ali nagovorila prav embalaža.
Ni pa samo vizualni učinek tisti, ki ga proizvajalci želijo oz. želimo sporočati z embalažo in njenim oblikovanjem. Dobra, kvalitetno zasnovana embalaža izdelkov naj bi v kar največji meri odsevala tudi osebnost podjetja. Komunicirati mora identiteto in vrednote blagovne znamke ter to, kar obljublja potrošnikom. Zaradi dobro zasnovane in oblikovane embalaže je blagovna znamka bolj in hitreje prepoznavna, boljša postane diferenciacija med konkurenčnimi izdelki, tudi specifično ciljno publiko mnogo lažje najde in nagovori.
Nova embalaža Nature Femine se odslej ponaša z enostavnim in prečiščenim designom, prinaša jasna sporočila ter izžareva avtentičnost in iskrenost. Poleg dragocene vsebine je prenovljena znamka naše darilo zahtevnim sodobnim ženskam, poklon njihovi ženstvenosti in ne nazadnje tudi prispevek k ohranjanju zdravja.
Vseh ter marketinških zakonitosti se dobro zavedamo tudi v Tosami. Naša najprestižnejša blagovna znamka Natura Femina je zato pred kratkim doživela korenito preobrazbo svoje podobe. Linija vložkov in tamponov, ki je v celoti narejena iz organskega bombaža in biorazgradljiva, je že desetletje prva izbira žensk, ki dobro vedo, kaj je najbolje zanje, za njihovo intimno zdravje in za okolje. Ob snovanju novega videza blagovne znamke smo želeli, da tudi novi design jasno, na prvi pogled, odseva njeno naravno bistvo.
Prepričani smo, da nam je uspelo. Iskali in našli smo način, na katerega vam Natura Femina sedaj še bolj odločno pripoveduje svojo nežno, naravno zgodbo. Nov, elegantnejši videz škatlic vložkov in tamponov zaokrožajo blagi pastelni in mehki zemeljski toni. Uporabili smo manj barv, izbrali pa smo ekološke, ki ne vsebujejo strupenih sestavin.
Nova embalaža Nature Femine se odslej ponaša z enostavnim in prečiščenim designom, prinaša jasna sporočila ter izžareva avtentičnost in iskrenost. Poleg dragocene vsebine je prenovljena znamka naše darilo zahtevnim sodobnim ženskam, poklon njihovi ženstvenosti in ne nazadnje tudi prispevek k ohranjanju zdravja.
