Ula Furlan pravi:
»S TOSAMO DIHAMO ISTO ENERGIJO«

“ Ženske se čedalje bolj zavedamo,
da ni pomembno le, da so čim bolj
ekološko in naravno proizvedeni
hrana, ki jo uživamo, in kozmetični
izdelki, ki jih uporabljamo, temveč
da morajo biti naravni tudi izdelki
za intimno nego, ki jih uporabljamo
velik del svojega življenja. ”
PRISEGA NA TRADICIJO IN LOKALNE ZNAMKE
Ula Furlan pravi, da se zares zaveda, kako pomembno je, da v življenju uporabljamo izdelke, ki so zdravi, organski in ekološki, tudi zato, ker jo je na to opozorilo kar njeno telo samo.
«Že ob najstniških podvigih v stilu‚ pri sedemnajstih si bom privoščila piercing v jeziku mi je še bolj postalo jasno, kako občutljivo in odzivno je naše telo. Po moji koži se je namreč močno razplamtela alergija na kirurško jeklo. Zato se mi zdi zelo pomembno vedeti in se zavedati, kaj dajemo na in v naša telesa, kakšen je naš življenjski ritem, kakšne so surovine, s katerimi se hranimo tako fizično kot duševno, s kakšnimi materiali se ‚družimo‘, kako se odzivamo na svet in kako smo lahko do njega in nas bolj prijazni, skrbni in učinkoviti,« je prepričana.
Ko se odpravi po nakupih, daje prednost (če ima le možnost za to) organskim in ekološkim izdelkom, čeprav prizna, da ne preverja vsakega izdelka sproti. Predvsem se v deklaracije podrobneje spusti ob srečanju z novimi izdelki, prav zato pa (če se le da) prisega tudi na tradicijo in na lokalne znamke. Pri takšnih nakupih namreč ne dvomi, kaj kupuje in koga podpira.
EKO NI NUJNO SAMO VREČA SADJA ALI KROMPIRJA
Ulo Furlan veseli, da vedno več ljudi opazuje, zaznava in bolj poglobljeno razmišlja ter se odziva – nase, na svet, na okoljske stiske, na kakovost lastnega in siceršnjega bivanja. »S tem zavedanjem, znanjem in radovednostjo pa se širijo tudi ideje in obzorja. Pomembno je biti vsesplošno bolj prisoten in odprt. Informacije so nam na voljo, dostopne so, na voljo so prav tako že vrhunski izdelki, s katerimi in zaradi katerih lahko delamo prve in konkretne korake v pravo, boljšo smer. In, ja – eko ni nujno samo vreča sadja ali krompirja. Lahko je celovit, celosten življenjski slog,« sklene.


*članek bo objavljen v junijskem Marketing Magazinu.

